Nederlands

Onze organisatie

Al worden ze soms 'zomaar' geboren, nieuwe ideeën worden nooit zomaar gerealiseerd. Daar is een goede omgeving voor nodig. Waarin ideeën de ruimte krijgen, gestimuleerd worden en getest op zaken als haalbaarheid en uitvoerbaarheid. Daarom investeert Neopost in innovatie. 4 tot 4,5% van de groepsomzet van ruim 1 miljard euro wordt geïnvesteerd in nieuwe ideeën en marktverkenningen. Onze medewerkers krijgen alle ruimte om vernieuwing te initiëren. We steken veel energie in de ontwikkeling van geavanceerde, gebruiksvriendelijke producten en de integratie van deze producten. Innovatieve medewerkers vinden hun beste ideeën terug op de productievloer. En die productievloer kan internationaal zijn. Hoe dan ook: nergens is de afstand tussen idee en werkelijkheid zo klein.

 Onze business 

Hoe maak je binnen een half uur honderden brieven verzendklaar? En hoe sorteer je in dezelfde tijd honderden brieven op grootte? En wat is de snelste manier om een stapel enveloppen te openen? Hoe verpak je snel duizenden artikelen in een doos? En welke softwaretoepassingen gebruik je om het klantproces verder te optimaliseren? Voor bedrijven die grote hoeveelheden post en pakketten versturen of ontvangen, zijn deze vragen cruciaal. Zij stellen hoge eisen aan hun facilitaire afdelingen. En dat is nu net waar wij goed in zijn: het middels geavanceerde systemen oplossingen bedenken voor de gebruikers. Wij zijn daarmee koploper wereldwijd.

 State-of-the-art manufacturing 

De systemen die door Neopost Technologies worden geproduceerd, zijn geavanceerd en complex. Veel van het plaatwerk en de assen produceren we in huis. Met behulp van onze LEAN experts zijn onze assemblagelijnen volgens de nieuwste technologische en ergonomische inzichten opgesteld. Toch blijven we continu op zoek naar manieren om onze kwaliteit en efficiency verder te verbeteren. Niet alleen op onderdelen- maar ook op machine niveau. Hiervoor gebruiken we LEAN en 6 sigma tools. Het kwaliteitsdenken is verankerd in ons kwaliteitshuis. Onze medewerkers werken gezamenlijk aan dat ene doel: vandaag beter dan gisteren!

 Verkoop- en serviceondersteuning 

Vanuit Neopost Technologies worden de verkooporganisaties in 70 verschillende landen ondersteund op gebied van verkoop en service. Zo maken wij verkoopbrochures en technische handleidingen. En trainen we onze verkopers en service collega’s in “het veld”. Via een geavanceerd on-line systeem ontvangen we terugkoppeling over de kwaliteit van onze producten bij de klant. Zo houden we de afstand tussen innovatie, manufacturing en eindgebruiker klein en zetten we onze klant op de eerste plaats.